Kontakt

Coaching sessioner overalt - online. Se mine tilbud nedenfor:

En coaching session

Du har et helt specifikt problem der relatere sig til  fobi eller vil bare se hvordan coaching/terapi med mig er. Book mig via den gule knap øverst og jeg sender dig et link til online terapi, hvor jeg kan hjælpe dig med traume terapi eller stress reduktion.
1000 kr for ca. 1½-2 times terapi

3 sessions

Du er ikke tilfreds med din livskvalitet. Du er urolig, stresset eller angst. Du ved godt at du i din fortid har været ude for en oplevelser der ikke er så sjove at tænke tilbage på.

Vi snakker om dine symptomer og mønstre i dit liv. Vi neutralisere traumer, så erindringen ikke mere er fyldt med de ubehagelige følelser. Du får her en ny kickstart i retning af et bedre liv.

3000 kr for 3 x 1½-2½ timer efter behov.

Coaching for kronisk syge

Book et gratis opkald fra mig hvor jeg introducere dig til HOPE coaching.
Hope Coaching er en systematisk tilgang til reducering af stress relaterede symptomer.

Først derefter tager du stilling til om mit tilbud er det rette for dig.

Du har en diagnose og har lagt mærke til at symptomerne variere i løbet af dagen. Da dine symptomer ikke er konstante kan vi gøre noget ved den del, der varierer.

3 måneder med HOPE coaching, hvor jeg fører dig igennem den systematiske process, hvor vi finder årsagen til disse variationer og fjerner grunden til denne variation.

Vi mødes online ca. en gang om ugen i alt 10 gange i løbet af 3 måneder. 1½- 3 time hver gang afhængig af dit behov.  Jeg guider dig til bedre helbred, neutralisere eventuelle traumer i dit liv og giver dig værktøj, så du selv kan fortsætte.
12.000 kr

  • email: liliansjoeberg@gmail.com

Lilian Sjøberg

Jeg er biolog, Coach og terapeut og med mig får du en unik kombination af biologisk viden om krop og helbred sammen med effektive metoder til at fjerne stress i dit liv. Jeg har flere Parkinson klienter som mine kunder og har således et lille speciale i kroniske sygdomme. Jeg har udviklet et effektivt koncept jeg kalder for Hope Coaching, som giver en systematisk tilgang til reduktion af stress i dit liv

Online kursus

Jeg er i gang med at producere et online kursus i HOPE Coaching hvori du får teorien om hvorfor du bliver syg og stresset og hvordan du kan bruge placeboeffekten som løftestang til at få det bedre

Workshops

Lær at reducere dine stress-relatered symptomer ved at bruge den simple selvhjælps teknik EFT

Er du i en gruppe der gerne vil have hjælp kan vi lave en online session for hele gruppen.
Selvfølgelig er det muligt at jeg kommer til jer.

Online Konsultation

Det kan ikke være nemmere end side hjemme foran din computer og modtage terapi og coaching.

Det er let og du sparer tid og transport. Det kræver en computer med mikrofon og kamera og en god netforbindelse. Evt. kan vi bruge telefon.

Kunde referencer

Jeg har arbejdet med folk med kroniske sygdomme i 3 år. Og undersøgt hvordan coaching og terapi kan hjælpe dem. Jeg har fundet en model der virker.

Jeg kalder den for HOPE, da håb er det folk med kroniske sygdomme har brug for først og fremmest

Michael Ondracheck Pedersen

Meget kort. Efter at være behandlet af Lilian og kan opsummere: Min højre arm og hånd har det bedrehåndskrift er forbedret. Jeg kan igen børste tænder med min højre arm efter i 7 år har måtte bruge min venstre arm- Jeg har reduceret mit medicinforbrug med mindst 25%. og mine symptomer med 80% Jeg har mere mod på at beholde mit job og en vigtig ting: Jeg bliver henrykt ved tanken om den næste lille forbedring. Før så gik jeg og ventede på hvornår jeg skulle gå op i medicin dosis.

Blenn Burns

"I have reduced my Mucuna by around 50% since we first started sessions. I will continue to reduce in hopes of eliminating dyskinesia completely. I have reviewed past traumas with Lilian and have let them go. Many of these were in my subconscious and weren’t a daily thought. I have no flashbacks and emotionally sensitive past memories are not as difficult to deal with anymore “. ”

Marit Digernes, Norway

“My world has changed! First, I have been able to reduce my medication. Takes it now only when needed – this is something I thought was impossible, but yes it is possible. Second, I have been training systematically for two days. The first day I alternated between slow jogging and walking, the second day I took a demanding walk in the forest for 90 minutes. Both were challenging. I actually thought I could no longer jog because my feet are so slow, but I did it. Now I feel normal exercise stiffness in my legs, and it feels recognizable and good. This morning I woke up with a deep desire to have a job to go to. It has been years since I longed for this, so it is a good and healthy sign, I think.”